Opět otevřen systém objednávek nepotřebných materiálů
Aktuální informace zaměstnavatele:
29. dubna 2020
Vážení zaměstnanci,
od pondělí 4. května 2020 bude znovu otevřen systém objednávek nepotřebných materiálů dle OJ\TCI\ENERG\175\V1 - PRODEJ MATERIÁLŮ. Prvním výdejním dnem bude středa 6.5.2020,
předchozí objednávky s termínem odběru v době mimořádných opatření byly zrušeny.
-Do systému vstoupíte kterýmkoliv počítačem s přístupem k internetu na stránkách https://sklad.obchoder.cz
-Zadáte své firemní ID číslo a heslem je prvních šest čísel výrobního čísla registrační karty.
-Nákupy zaměstnance jsou omezeny roční finanční částkou 1 000 Kč.
-Úhradu provedete hotovostí na místě odběru. Bez předložení vlastní ID karty nebude materiál v bývalém areálu Balakomu vydán. Uvědomte si, že karta je nepřenosná na jinou osobu.
-V případě, že to umožní epidemiologická situace, budou prodeje každou středu od 12 do 16
hodin.
-Pokud si v určený prodejní termín materiál nevyzvednete, je objednávka zrušena a materiál je znovu
nabídnut k prodeji pro další prodejní termín (peníze se vám z limitu neodečítají). Důvodem je omezená skladovací kapacita výdejního místa.
-Nejrychleji budete odbaveni, pokud si materiál vyzvednete mimo největší nápor, který je po 14. hodině.
Petr Šír
Manager - Energetics and Water Management